2003. május 8., csütörtök

Pályi Sándor Márk így írja le látogatását a belgrádi Modern Múzeumban (2003): (Pályi Sándor Márk)

A posztmodern tárgyakat már épp csak átfutottam
és mindössze két Bem-képet találtam
Délután négy előtt öt perccel szóltak hogy
ZÁRÓRA
takarodjak
rohantam a meztelen festményekkel
beborított lépcsőkön le
utolsó leheletemmel teát vettem
a contemporary automatából
Berendezkedtem a kabátomban nagyban
Kazettákkal és üres cigisdbozokkal tömött zsebeimmel
az utolsó pillanatban kimenekültem a
Modern Múzeumból
a színes fotelekben fekvő szerb nők utánam
meddig követtek nem tudom
nem néztem hátra
énekelgettem
újvidék és az újhold között
Később a Nagyszoba kávézóban kitépték
almásteás-süteményes számlámat a kezemből
pedig ha hazaérek a szerbiai számláimból
contemporary modern kiállítást akartam rendezni
tarts nyitva éjjel nappal
ha hazaérek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése