2002. június 10., hétfő

Ballagási műsor, avagy idézzük a távozó 12.-esek gondolatait

1. Mi volt a legkedvesebb számodra? Ki/mi fog a legjobban hiányozni a suliból?
- azok az osztálytársaim fognak hiányozni, akikkel nem vagyok annyira jóban, hogy tartsuk a kapcsolatot
- a 6 év alatt sikerült megismernem az iskola minden kis zugát. Ismerem a padokra felírt összes szöveget, tudom, hogy melyik ablak mikor és ki által töretett be, tudom, hogy a betétautomata rossz és vannak, akik ezt még nem tudják; ismerem a büfé összes "ételkülönlegességét"; az ebédlőben a terítőkön a foltokat... ezek fognak hiányozni, és persze az EMBEREK!
- a Cooper-futás fog a legjobban hiányozni
- az, hogy úgy érzem, hogy mi, VMG-s diákok összetartozunk, és szinte bárkire számíthatok, a tanárokat is beleértve. A másik pedig, hogy tagja lehetek az Angelica kórusnak, amiről szerencsére még nem kell lemondanom.
- Jenes hangja és Ábrám a bemondóban
- sajnálom itthagyni Lukács Szilviát a 11.c-ből
- az évzáró volt a legkedvesebb élményem és az évnyitó fog legjobban hiányozni
- a kávéautomata. Pataki Peti Portás Pajtás.

2. Mi volt a leginkább adrenalinszint-emelő élmény?
- hogy a dolgozatok egy tömbben, napi három darabos arányban érkeztek, 1-1 nagy semmittevéses időszak után
- amikor Gergely Csaba tanár úr hegymászókötélen leugrott a 2. emeletről az aulába
- mikor a szalagavatón a tanárok énekeltek
- mikor megtudtuk, hogy Fórizs babát vár
- a 3 perc, amíg végre elkészült a melegszendvics

3. Mi volt a legröhejesebb dolog?
- Csécs tanár úr énekelt az órán (németül)
- amikor óriási hó volt, az egész suli kint hógolyózott és Marika néni tollseprűvel kergette be az embereket
- ha az ember eléggé fáradt (úgy hatodik óra körül), már mindenen röhög

4. Mi az az egy dolog, amelyre 40 év múlva is emlékezni fogsz?

- a csöngő dalocskája
- a piros tégla
- Marika néni, Dezső bácsi
- a park
- a citromsav-ciklus
- az aula, Molnár Gábor szalagavatós gitározása, a tanárok éneke
- a szekrényem és természetesen Ali
- a büfé és a hiányzó pedagógusok táblája
- Iván László tanár úr papucsa

5. Mi az, amit itt tanultál, és az életben is hasznosítani tudsz?
- megtanultam Jenestől korrektül sorakozni
- aggódni a legfeleslegesebb dolog a világon
- az önirónia, amit a VMG kialakított bennem
- tudom, hogy kell deriválni és integrálni
- tudom, mi az adekvát inger, binominális nómenklatúra, szinesztézia, irracionalitás, ingerküszöb, extrapiramidális, glikogén
- hogy kiálljak magamért, harcoljak a jogaimért. Azt is megtanultam, hogy ha akarom, mindent elérhetek, megvalósíthatok. És a legfontosabb, amit Molnár Gábor mondott: Nem szabad a mikró elé állni!
- csapatmunkával nagyobb eredményeket lehet elérni, de van olyan helyzet is, amikor az ember csak magára számíthat
- "Nem attól lesz az ember übermensch, hogy van egy szabad délutánja, és valami jópofát akar csinálni" (Lődi)

6. Ki a kedvenc tanárod?
- Iván Laci- soha ne hagyd ki!
- Jäger Csaba - a legemberibb, a legvajszívűbb, gyerekesebb, aranyosabb, esetlenebb tanár a Földön
- Miklós Rita - mert csak úgy lehet tanulni, ahogy ő tanítja
- Lődi Tamás - a legelvontabb, legviccesebb filozófus
- Budai Éva - kedves, emberi, megértő, közvetlen, toleráns, empatikus, türelmes. Végtelenül művelt.
- Fricsó - tök aranyos
- Gráf Zsuzsa - a sok kórusélménnyel, amit az Angelicától kaptam
- Beöthy Zsófia - mert szívből csinálja, amit csinál, imádja az irodalmat, és ezzel engem is ambicionált
- Révész Zsuzsa - nagyon emberséges, megértő, aki nemcsak meghallgat, hanem jó tanácsokkal is el tud látni
- Fórizs Andrea - nála aranyosabb, kedvesebb, gyermekszeretőbb tanárral még soha nem találkoztam
- Molnár Gábor - a fantasztikusan izgalmas, érdekes, okos órák miatt
- Vickó - mert nagyon jól tanít és az óráin mindig jó a hangulat; és mert gyönyörű a szeme
- Heni - mindent meg lehet vele beszélni
- Molnár Gábor, Viczkó és Henn Ildikó - aki nem tudja, miért, az nem is majoros
- Molnár Botond - tud diákként és barátként is kezelni
- Jenes tanár úr - nem kell magyarázat
- az ofőnk, Haas Jánosné, mert segítőkész és megértő
- Csécs Barnabás - nemcsak magyart tanított; élveztem az óráit és sokat tanultam tőle
- Latin Anna - a régi osztályfőnökünk
- Tiszai István. Mert tanárnak és embernek is nagyszerű. Nagyon tisztelem őt.
- Buzás Lászlóné - imádom!
- Rohály Krisztina - mert imádom!
- osztályfőnököm, Kovács Károlyné, mert emberséges
- Pósfai Péterné- nagy odaadással segített és kiállt mellettem, jó ötleteket adott
- az ofőnk, Romhányi Margit - mindent el tud simítani, és nagyon szeret minket

7. Mennyiben érzed úgy, hogy jól/rosszul választottál, amikor idejöttél?
- jól választottam - mert végül is túléltem. És nem is volt annyira rossz
- teljesen jól választottam. Meghalok, hogy elhagyom ezt a helyet, mert az elmúlt 1 évem a tanulást leszámítva álom volt.

8./a Szeretem őt, nagyon szeretem őt...
- hisz felejthetetlen volt az itt töltött 6 év és a szalagavató
- mert ez a második otthonom - hisz otthon csak lakom; az életem itt folyik
- hisz itt voltam kamasz, és ez az én gimnáziumom
b/ Sajnálom, hogy itt kell hagynom őt...
- mert még csak 40 éves vagyok
- egy fejezet volt az életemben
- egy csomó fantasztikus dolgot itt éltem meg, és most úgy érzem, hogy nem használtam ki a lehetőségeket. Nagyon meghatározó volt nekem, és remélem, sokáig nem felejtem el a kis dolgokat sem.
- nem akarok még felnőni
- jobb volt gimnazistának lenni
c/ Nem sajnálom, hogy itt kell hagynom őt...
- mert nem lesz honnan elkésni
- talán egy jobban fűtött iskolába fogok járni ezután
- úgy érzem, egy kicsit már kinőttem innen; nagyon várom az egyetemi éveket
- mert mindig elvették az ellenőrzőmet a kegyetlen portások
- továbbléphetek, új embereket ismerhetek meg, és ettől függetlenül visszajárhatok a suliba
- elég ciki lenne 7 évig járni egy gimibe
- mert az élet megy tovább, tovább...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése