2003. január 17., péntek

Valcznak sikerült (Pálos Gergely)

Engem gyerekkoromban nagyon gyakran vittek színházba. Azóta szorongva ülök be minden egyes előadásra. Ugyanilyen érzésekkel mentem el a Kóla-Valcz Péter-Ádám Gábor szervezte felolvasóestre.

Meglepően sokakat érdekelt a produkció, ami valószínűleg annak köszönhető, hogy sokan látták már Valcz Pétert szerepelni, mindenki hallott már Kóláról, és nem az iskolában került megrendezésre.

Az előadás előtt fölszolgált bor feloldotta Valcz gátlásait. Minden színháznak az eleje a legnehezebb, akkor dől el minden. Valcznak sikerült magával ragadnia a közönséget és élethűen előadnia a Napló fejezeteit. Egy-egy novella vagy naplófejezet szünetében Kispált játszott a sarokban ülő Ádám Gábor; nem is tudtam, hogy ilyen jól gitározik és énekel.

Az előadásnak nagyon hamar vége lett. Mindenki gratulált a szervezőknek, és elégedetten távozott a kerületi pártszékházból. Én is jól éreztem magam, s ha lesz még ilyesmi, akkor ismét szívesen elmegyek.

Bravó: Kóla, Valcz Péter, Ádám Gábor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése